Pàgines

dilluns, 10 de juny del 2013

VALORACIÓ DE LES COMPETÈNCIES ASSOLIDES, EL MEU APRENENTATGE DURANT L’ASSIGNATURA I VALORACIÓ DEL BLOC.

A principi de curs, se’ns va demanar que féssim un escrit sobre les nostres competències. Recordo que em va costar molt reflexionar sobre les meves competències.

Desprès de quatre mesos de pràctiques, puc dir que  he adquirit molt coneixements i tornant a fer una ullada a les competències, també puc dir que n’he assolit algunes més.
Ara, soc capaç d’organitzar i conduir situacions d’aprenentatge, trobar les estratègies adients quan són necessàries. També, he après a crear un vincle amb les famílies dels infants, informar-los i guiar-los en els aprenentatges dels seus fills. Això és una petita part del que penso que he assolit, però és una de les parts més importants que un/a mestre/a ha de poder fer.

Aquesta assignatura m’ha ajudat, sobretot en el camp de la reflexió, he après a reflexionar sobre tot allò que se’m plantejava, sobre les vivències que tenien lloc en el dia a dia a l’aula, sobre el meu propi procés d’aprenentatge, sobre el funcionament del centre i les seves millores, etc.
I també, tinc molt clar que la innovació ha de formar part de les nostres vides com a mestres, hem de veure la innovació com una font d’enriquiment, amb una actitud oberta i positiva, sense deixar-nos encasellar en prototips fixes.

La creació d’un bloc, ha suposat per mi, fer un pas més en el complicat món de les TIC, recordo que al principi ho veia una mica negre i pensava que no seria capaç de tirar-ho endavant. Però que veus que es pot, que comences a manejar-lo, etc. et comences a enganxar, a cercar idees en altres blocs, cercar tutorials per internet per aprendre a fer açò o allò, etc. és molt gratificant poder veure el treball que això comporta i els fruits d’aquests.  

Aquesta assignatura s’acaba, però no per això s’acaba el meu bloc. Fins fa poc no havia tingut temps de dedicar més hores al bloc degut a les pràctiques i tota la feina que s’amaga al darrere, però ara m’agradaria ampliar-lo amb tot allò que m’agrada i forma part de mi.

Competències


En aquesta darrera entrada, he treballat les competències 2.1, 2.4, ja que he identificat els punts forts i els punts febles de les meves capacitats i competències professionals. I per fer això, m’he agut de fer preguntes sobre el propi procés d’aprenentatge. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada