Pàgines

dilluns, 10 de juny del 2013

COMENTARIS ALS BLOCS DELS COMPANYS/ES

BLOC:

Hola Neus!

M’agrada molt la metodologia de treball que porteu al vostra centre. Moltes vegades els moments quotidians i les coses de cada dia passen una mica desapercebudes. I són precisament aquests moments els que estan plens d’aprenentatges, ja que són situacions reals on els protagonistes són els infants.
L’autonomia de l’infant és un factor molt important en el seu desenvolupament, treballant a partir de les rutines que ens has explicat, s’està fomentant aquesta autonomia.

BLOC:

Hola Vanessa!

Això que ens has explicat sobre les sortides m’ha recordat al que feim a la meva aula. Nosaltres també donem molta importància al moment de la sortida, però no pel fet que sigui la sortida, sinó (com molt bé dius) el comiat, el fet de reflexionar sobre allò que s’ha fet el llarg del dia, que els infants puguin explicar les seves vivències més rellevants, escoltar-nos, resoldre alguns conflictes, etc.
M’agraden les altres alternatives que feis com a comiat, com per exemple fer un massatge. Amb el massatge pots ajudar als infants a lliurar-se de les tensions que han acumulat al llarg de la jornada.
És important donar importància a tots aquets moments que formen part de dia a dia de les aules.

BLOC:

Hola Sandra!

M’ha encantat aquesta bona pràctica!
Que sigui la mestra qui elabori material educatiu pels infants està molt bé. A més, es tracta de material reciclat i per tant no estructurant, la qual cosa estàs transmetent als infants que per jugar o aprendre no és necessari fer-ho amb materials elaborats de fàbrica i que es poden trobar a qualsevol botiga.
És una pena que aquest material només es tregui de tant en quant, estaria molt bé que es pogués utilitzar sempre, creant un racó exclusiu per ell. A més, com que són materials que es van elaborant de tant en quant, sempre es va variant i sempre hi ha material nou, cosa que segurament motiva més als infants.

Competències


En aquesta entrada he treballat la competència 1.3, ja que he accedit a altres blocs que m’han ajudat a ampliar la meva formació. També, la competència 4.2, perquè he identificat bones pràctiques i les he pogut comparar entre elles. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada